بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

وی آی پی جنجالی آزادی! | این بار بی احترامی و توهین به اسطوره والیبال یزد

  • کد خبر: ۵۷۹۵۳
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
وی آی پی جنجالی آزادی! | این بار بی احترامی و توهین به اسطوره والیبال یزد
این بار چه بهانه‌ای می‌توان برای بی احترامی به یک پیشکسوت والیبال کوک کرد؟!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، وی آی پی سالن والیبال آزادی دوباره جنجال ساز شد! پس از بی احترامی چند ماه پیش به دو پیشکسوت رسانه‌ای و ملی پوشان سابق و عدم برخورد قاطع با خاطیان، این بار نوبت توهین به عباسعلی میرحسینی اسطوره والیبال یزد بود. تنها بازیکن و مربی یزدی که توانست پیراهن تیم ملی را برتن کند و حتی روی نیمکت تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بنشیند. مردی که در تمامی دو دهه اخیر جدا از خدماتش در تیمداری و روشن نگاه داشتن چراغ والیبال دیار بادگیر‌ها، از نظر اخلاقی و رفتاری هم در بین والیبالی‌ها نمونه است.
برخورد صورت گرفته با او نه به عنوان مدیرعامل باشگاه شهداب که طبق معمول همه بازی‌ها، مدیران تیم‌ها روی یکی از صندلی‌های وی آی پی خانه والیبال و یا سالن فدراسیون در کنار مسئولان والیبال و مهمانان ویژه می‌نشینند، بلکه به عنوان یک چهره والیبالی شاخص که به قول معروف، به گردن والیبال " حق آب و گل " دارد، چرا توهین و بی احترامی شد؟!
بار قبلی بهانه، شلوغی وی آی پی بود، دوست داریم این بار بدانیم دوستان چه بهانه‌ای برای این حرکت دوم خود داشته اند؟! که یکی از با اخلاق‌ترین اهالی والیبال را تا مرز تشنج پیش برده و باعث افتادن فشارش آن هم پیش چشمان بهت زده بازیکنان و کادرفنی دو تیم شهداب و خاتم شدند!. این رفتار زننده و بد آموزنده را چگونه می‌توان هضم کرد؟!
جناب آقای داورزنی! شما که فرموده بودید با عوامل بی احترامی قبلی برخورد قاطع شده و دیگر چنین اتفاقی را شاهد نخواهیم بود؟! پس چی شد که دوباره تکرار شد؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->